Vi upptäcker att du navigerar från en annan plats till den som motsvarar denna webbplats. Vi har inte en webb för det land som du besöker oss, men vi har en internationell webb. Bekräfta vilken plats du vill besöka.
Din tillfredsställelse är vårt främsta mål och just därför, om det vid mottagandet av dina intryck skulle vara något som inte stämmer överens med det du hade begärt eller om du upptäcker ett fel, kommer kundtjänsten på Copykrea alltid att erbjuda dig den bästa lösningen för att lösa din incident. Ta kontakt med oss så fixar vi det åt dig.
Om du vid mottagandet av din beställning upptäcker fel i trycket eller bindningen eller att du saknar någon av de beställningar du gjort, kan du kräva utbyte eller återbetalning av densamma. Du har en period på 30 dagar från mottagandet av dina exemplar.
Reklamationer och/eller incidenter måste anmälas genom att skicka ett e-postmeddelande till [email protected] eller göra en reklamation från kundområdet, med en kort beskrivning av problemet tillsammans med foton och/eller videor och beställningsnummer.
Vår kundtjänst kommer att arbeta för att lösa problemet och kommer att kontakta dig vid behov. Från Copykrea kan man erbjuda återbetalning av felaktiga eller skadade dokument (om dokumentet är helt läsbart kommer endast en proportionell återbetalning att göras i förhållande till den orsakade skadan); och/eller erbjuda att hämta dem för att på plats granska händelsen. I detta fall kommer kunden att kontaktas för att hantera hämtningen av den defekta produkten. Om det, när utskrifterna väl har tagits emot hos oss, finns tecken på manipulation eller ändringar utanför Copykrea, kommer alla genererade fraktkostnader att tillskrivas kunden.
Om beställningen verkligen är defekt, dåligt tryckt eller inbunden, eller om det saknas något dokument, kommer vi att gå vidare för att reparera, ersätta, sänka priset eller säga upp avtalet (beroende på vad som är lämpligt), förfaranden som kommer att vara kostnadsfria för användaren.
För sin del kommer ersättning för returer, tryckfel eller avsaknad av dokument att ske genom den betalningsmetod som användes vid köpet. Från Copykrea kommer beloppet inte att återbetalas eller någon återsändning av varor att ske förrän utskriftsfelet eller bristen på dokument som användaren skickat har verifierats. Återbetalningen kommer att ske inom 15 arbetsdagar från mottagandet och verifieringen av villkoren för mottagandet av försändelsen. Den maximala tidsfristen för att göra den fastställda betalningen är en månad.
Å andra sidan, Om beställningen av skäl som beror på kunden och inte på transportföretaget eller Copykrea inte kan levereras till den angivna adressen, har vi från Copykrea upp till 30 dagar på oss att skicka den på nytt. Vi förbehåller oss rätten att ta ut fraktkostnader på nytt, även om de var gratis för kunden när köpet gjordes. Användaren kommer alltid att underrättas om allt detta.
Från Copykrea tar vi inget ansvar när leveransen av avtrycken inte sker inom den beräknade tiden av skäl som kan tillskrivas transportföretaget. Om däremot förseningen i mottagandet beror på problem i vårt produktionscenter (du har begärt en prioriterad produktionsmetod, men du får den som om det vore standardproduktion) kan du begära en retur.
Alla filer som du skickar oss till Copykrea för tryckning kommer att behandlas med största möjliga konfidentialitet. Endast personalen i vårt produktionscenter och kundtjänst, i det fall det sker en incident, kommer att ha tillgång till den.
Filerna kommer att sparas i 90 dagar från det datum då arbetet begärs, därefter förstörs de.
När du har slutfört din beställning i vår tjänst för onlinetryck kan du inte annullera den (ångerrätt). Annullering eller ändring av din beställning accepteras endast om den inte har börjat produceras i vår verkstad. Om du vill kontrollera statusen för din beställning kan du kontakta vår kundtjänst som kommer att informera dig om huruvida du kan avbryta eller ändra den eller inte.
Copykrea ansvarar inte för brister som orsakats av vårdslöshet, slag, användning eller felaktig hantering eller för slitage som orsakats av normal användning av produkterna.